هاست

آموزش انیماتور،تنظیم فریم،رفع خطای legacy ،کم کردن حجم FBX و برنامه نویسی سوئیچ بین انیمیشن ها با #

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

بهترین پایگاه دانلود سورس و آموزش بازی های کامپیوتری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
sajjad
6:18
دو شنبه 31 خرداد 1395

gameover.blog.ir

http://s6.picofile.com/file/8256564684/2.jpg


http://gameover.sellfile.ir/prod-images/512792.jpg

 

آموزش کامل ایمپورت FBX و رفع خطای Legacy Animator و سوئیچ بین انیمیشن های راه رفتن و پرش و ... با سیشارپ در یونیتی

-----

Rigged model ها یا مدل های انیمیشن دار پسوندشون معمولا blend (ساخته شده با بلندر) یا FBX می تونه باشه.(معمولا FBX هست انیمیشن های maya و max و ...)

 

در این آموزش یاد می گیرید که اگه مدل Rig شده ی FBX شما مدلی باشه که با نرم افزارهای خیلی قدیمی rig شده و انیمیشن دار هست و در یونیتی فقط با کامپوننت انیمیشن اجرا میشه با استفاده از تکنیکی که بکار می گیریم توسط کامپوننت انیماتور اونو اجرا کنیم.

 

در این آموزش حجم مدل ریگ شده ی FBX قدیمی رو کم می کنیم و باعث بهینه شدن بازی شما می شه.

 توصیه می کنم این آموزش رو بگیرید چون خیلی خوبه و کاربردی هست و اکثرا دنبالش هستن.

حجمش هم کم کردیم تا راحت تر دانلود کنید.

 

کیفیت صدا: عالی.

کیفیت فیلم:عالی

رزولوشن فیلم : 1366x768

 

قیمتی که روی این آموزش هست قرار بود بیشتر باشه ولی به خاطر اینکه خیلی از دوستان مشکلات مالی دارند قیمت رو کم گذاشتم. امیدوارم حمایت بشه.

ضمن اینکه باز ما پاسخگوی سوالات دوستان در تلگرام خواهیم بود انشاءا... .

از طریق وبلاگ gameover.blog.ir می تونید برای ما پیام بگذارید.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 479
بازدید : 479

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به مای گیم آور مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر